کلیه مدارکی که در ایران صادر شده باشد لازم است پس از ترجمه رسمی آنها، به تایید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رسیده و سپس جهت تایید نهایی، به سفارت ارائه گردد.
ارائه رسید (Kvitto) بانکی پرداخت مبلغ 60 کرون برای تایید هر مهر به حساب شماره 52771112515 در بانک SEB
تحویل مدارک :
- از طریق پست به آدرس :
Islamiska Republiken Irans Ambassad
Box 6031
18106 Lidingö
-
برای تهیه پاکت پستی برگشت مدارک می توانید یا مبلغ 120 کرون به شماره 1235764758 (SEPID HOLIDAY TRAVEL) سوئیچ نموده و رسید آن را به همراه نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس پستی تحویل گیرنده دارای آیدی کورت به شماره واتس آپ 0046735605868 از ساعت 8:00 لغایت 20:00 ارسال نمایید. قبض پست سفارشی را که برای شما ارسال می گردد را پرینت گرفته و روی پاکت برگشتی بچسبانید و یا شخصاً از طریق لینک زیر اقدام کنید: از ارسال پاکت برگشت مدارک بصورت تمبر خورده حتی صادره اداره پست اجتناب کنید و به یکی از دو روش اعلامی اقدام نمایید .
دستورالعمل تهیه پاکت پستی برای برگشت مدارک
جهت اطلاع از آخرین اخبار و تحولات، قوانین و مقررات کنسولی، می توانید در کانال تلگرامی کنسولی یار عضو شوید.